Nowelizacja Kodeksu postępowania administracyjnego wprowadza szereg zmian, które mają na celu usprawnienie przebiegu postępowań i zwiększenie ich przejrzystości. Nowe przepisy wpływają zarówno na sposób...
Negocjacje międzynarodowe stanowią jedną z najbardziej wymagających form komunikacji biznesowej. Różnice kulturowe, językowe i prawne często stają na przeszkodzie nawiązania odpowiednich stosunków. Zdolności negocjacyjne...
Szukasz pracy jako opiekunka, ale nie wiesz, od czego zacząć? A może już przeglądasz ogłoszenia, tylko trudno Ci ocenić, które są warte uwagi? Spokojnie...
Multitasking, czyli wielozadaniowość to umiejętność zajmowania się kilkoma sprawami równocześnie. Osoby, które są wielozadaniowe często cieszą się uznaniem otoczenia. Co warto wiedzieć o multitaskingu?...
Kandydaci pragnący stworzyć CV, które przyciągnie uwagę pracodawcy powinni napisać w nim o cechach swojego charakteru. Warto mieć świadomość, że pewne cechy są szczególnie...
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że część zawodów wiąże się z ogromną odpowiedzialnością. Działania pracowników, którzy je wykonują mają wielki wpływ na innych ludzi (często...